czwartek, 24 kwietnia 2014

23.04 - Światowy Dzień Książki

 Jeden z kanałów książkowych, którego subskrybuje (Was też zachęcam do tego!) udostępnił humorystyczny filmik z okazji Światowego Dnia Książki, o którym niestety tak mało osób pamięta. Przyznam się bez bicia, że ja też zapomniałam o tym wydarzeniu i zamiast świętować, zastałam na długi czas pochłonięta magią Świąt Wielkanocnych, które uczciłam objadając się czekoladowymi zającami :)

Filmik " Z kamerą wśród książek"


                                                                                                             Pozdrawiam, Lequer 

2 komentarze:

  1. fajny filmik :)


    lauuren-laurennn.blogspot.com - (obs. = obs.) zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog! Polecam ci jako książki do przeczytania biografie Justina Biebera :) oraz SMS (słowa mają siłę) Daniel Senderek (?) o ile się nie mylę :)
    zapraszam do mnie http://pomiedzy-stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń