niedziela, 8 czerwca 2014

"Tylko ciebie chcę" Federico Moccia

Druga część "Trzy metry nad niebem"

To właśnie w książkach jest piękne, że każda potrafi wziąć moje uczucia i bawić się nimi w zależności na której stronie bądź rozdziale jestem.
Step powraca. Zaczyna od początku i teraz skupia się głównie na sobie. Mimo, że próbuje zapomnieć osoby z przeszłości to spotyka się z Palliną, odwiedza znajomych i wstępuje w życie towarzyskie.Chłopak podjął poważną pracę w branży filmowej, gdzie będzie się spełniał zawodowo. Ma wszystko ustalone do póki nie spotyka Gin. śmiałą dziewczynę z temperamentem. Zdawać by się mogło, że Step i nietuzinkowa Gin są bardzo podobni, ale jak to z tym jest w końcu... przeciwieństwa się dopełniają, czy przyciągają?
Osoby z przeszłości dają Stepowi znać i nie jest tak pewny swoich uczuć, dodatkowo w sprawę miesza się pamiętnik Gin, który daje Stepowi do myślenia...

„Nie ma nic gorszego niż człowiek, który się czegoś spodziewa...I którego nic nie spotyka.” 

Moccia napisał książkę bardzo lekko, co ciekawie wiąże się z fabułą, która na odwrót- bywa gwałtowna i nieobliczalna. Nie zależnie czy czytelnik jest płci damskiej czy męskiej to łatwo jest utożsamić się ze Stepem. Książka, jak na drugą część, jest bardzo dobra, ale momentami język Mocci był chaotyczny i bardzo łatwo można było się zagubić w fragmentach książki . Mam pewne zastrzeżenia co do fabuły, bo niektóre momenty były zbyteczne i tylko odciągały uwagę od głównych elementów powieści. Nie mniej  w jego powieściach jest kilka cytatów które są prawdziwymi perełkami. 
Ocena: 7,5/10

                                                                         Lequer 

1 komentarz:

  1. Czytałam 1 część, teraz za 2 trzeba się zabrać :D
    Zapraszam do mnie:
    http://ksiazkownicy.blogspot.com/
    http://moje-wlasne-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń