poniedziałek, 10 marca 2014

Nowe skarby

Muszę się przyznać, że chętnie odpoczęłabym od fantastycznych lub paranormalnych książek, ale kupiłam je jakiś czas temu. A jak już kupiłam to z rozmachem :)

♦ " Anna we krwi" Kendare Blake.
    Książka już przeczytana, a recenzja wkrótce.


♦ "Szalone życie wampira" Nancy Haddock
    Trochę znudziły mnie poważne życie wampirów, dlatego z chęcią sięgnę po humorystyczną (jak wynika z opisu) powieść.


♦ "Demony. Grzech pierworodny" Lisa Desrochers
   Chociaż książka sama w sobie wypadła słabo, to gdy zobaczyłam te książkę ciekawość wygrała ;)


♦ "Pamiętniki wampirów. Księga 1 "
   Chociaż saga jest dość popularna, to jako miłośniczka wampirów dopiero teraz po nią sięgnęłam.


♦ "Pamiętniki wampirów. Księga 2 "
   Tu chyba nie muszę nic dodawać... Kupiłam ją w ciemno, bo w atrakcyjnej cenie.  







Zdjęcie robione w warunkach domowych, więc proszę o wyrozumiałość :)

                                                                                                                                                                               Pozdrawiam Lequer

8 komentarzy:

  1. Nieraz zastanawiałam się nad kupnem "Pamiętników wampirów", jednak fakt, iż ta seria jest tak bardzo popularna, w jakiś sposób mnie od tej książki odpychała. Czekam na Twoją recenzję, może się przekonam :P
    "Anna we krwi" za każdym razem gdy byłam w księgarni, przyciągała mój wzrok. Jestem niezwykle ciekawa, co masz do powiedzenia o tej książce, gdyż chyba na nią zapoluję :D
    Zapraszam do mnie:
    http://moje-wlasne-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam `Pamiętniki Wampirów`. Cóż, dalej czytam, ponieważ niedługo będę czytała dziewiątą księgę. Zaczęłam ją czytać w czerwcu tamtego roku, lecz przez wakacje nie nic nie czytałam, a w roku szkolnym często była wypożyczana. No i dziś ciocia dostała nowe książki i mam dziewiąta. :)
    Ciekawi mnie tytuł `Anna we Krwi`. Szybko pisz recenzję, ponieważ ciekawa jestem, o czym jest i czy warto. :D
    Pozdrawiam.

    http://opowiadaniazglowywziete111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawe książki, czytałam je, ale czekam na Twoją recenzję, mam nadzieję, że Tobie spodobają się tak jak mnie :3
    dodam Twój blog do obserwowanych przeze mnie jak mi się odblokuje ta opcja, bo mi się coś zablokowała, bez sensu...
    [http://hoesaek-haneul.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie przepadam za fantastyką, ale co do pamiętników wampirów książkę osobiście uważam za ciekawą (ale mogło to spowodować miesięczne siedzenie na działce i nudzenie się przez cały czas) ale i tak czekam na twoją recenzję. Muszę właśnie wypożyczyć Annę we krwi, bo wydaje mi się, że będzie ciekawa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastykę uwielbiam i jakoś nie mam ochoty od niej odpoczywać, przynajmniej na razie! :) Och, czekam na recenzję "Anny we krwi"! Tytuł bardzo mnie zainteresował. Czy mogę prosić Cię o podrzucenie mi linku do Twojego bloga gdy już recenzja się pojawi? Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu :) Chętnie prześle link, najprawdopodobniej recenzja pojawi się w sobotę ;)

      Usuń
  6. Widzę, że lubisz czytać o wampirach :)
    Pamiętniki Wampirów czytałam ;3
    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj,sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tematyka wampirystyczna (że tak to ujmę) jest mi bardzo bliska. Lubie czytać książki, które mają troszkę mroczne zabarwienie :) myślę, że jak bede miała trochę wolnego czasu to się na którąś z nich skuszę:) A co do zdjęć to nie mam zupełnie nic do zarzucenia! Są bardzo wyraźne na fajnym tle:)
    U mnie pojawiły się nowe posty, które czekają, aż je ktoś skomentuje;)
    Pozdrawiam!
    http://anormalstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń