piątek, 21 lutego 2014

Nowości w krainie Książki!

 Miałam ambitny plan by zrobić zdjęcia książką, które ostatnio kupiłam... No niestety aparat do naprawy, a telefon, cóż jest całkiem dobry nie licząc tego że spadł na kamień, a szkiełko aparatu w telefonie uległo zniszczeniu i jakość jest jak w kalkulatorze. Ot taka dygresyjka... ;) Nie pozostaje mi nic innego jak gotowe zdjęcia.

1. "Pamiętniki Wampirów. Przebudzenie, Walka, Szał"  L.C. Smith

     Kupiony dzisiaj w Matrasie, za jedyne 14,90, to się nazywa szczęście ;) 




2. "Udręka" Lauren Kate
     Już recenzja pierwszej części "Upadli" czeka w Wordzie i niebawem ukaże się na blogu.

I część (twardej oprawie) - 45zł          II część (miękka) - 35zł       



3. "Zagrożeni" C.J. Daugherty 
 Jak bym mogła zapomnieć o mojej ulubionej sadze! Recenzję pierwszej części pt. "Wybrani" i drugiej       "Dziedzictwo" znajdziecie na blogu. A teraz trzecia część, która ukazała się 4 lutego :) 

  39,90zł
 


4. "Przyrzeczeni" Beth Fantaskey
Książka właściwie podkradziona siostrze. Zobaczymy czy była warta swojej sumy... ;D

  9,90zł (30,90zł)



5. "Anioły i Demony" Dan Brown
Autor "Kodu Leonarda da Vinci" brzmi obiecująco, ale czy "Anioły i Demony" też przejdą do historii? 

  25,20zł

                                                                         Uściski,  Lequer

2 komentarze:

  1. Za to kocham Matras, że czasem ma bardzo duże przeceny na fajne książki :D Z tego, co podałaś, czytałam tylko Przyrzeczonych od Beth Fantaskey. Choć pomysł nie był jakiś oryginalny, książka sama w sobie mi się podobała. Co prawda było to dawno i nie wiem jakie obecnie miałabym co do niej odczucia, ale ogólnie w większości pamiętam tę historię i wiem, że kiedyś uważałam ją za przyjemną, niezobowiązującą lekturę w sam raz na leniwe popołudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Matras to moja ulubiona księgarnia :D A co do Przyrzeczonych, to faktycznie mam podobne odczucia. Historia nie powala, lecz książka nie była zła :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń